گرفتن مدرک تافل در کوتاهترین زمان

آزمون تافل یکی از آزمون‎های بین المللی زبان است که اعتبار زیادی در سرتاسر دنیا دارد؛ اما باید بدانید که برای کسب نمره قبولی در آن، نیاز به صرف زمان زیاد و تمرین دارید. با این حال، خیلی از افراد به دلیل محدودیت زمانی که در انجام کارهای مهاجرتی خود دارند، به دنبال گرفتن مدرک تافل در کوتاهترین زمان ممکن هستند. در این مقاله از آوای شهیر راه‌هایی را برای گرفتن مدرک تافل فوری به شما معرفی می‌کنیم.

5 راه برای گرفتن تافل در کوتاهترین زمان

فهرست مطالب

راه هایی برای گرفتن مدرک تافل فوری

خیلی از افراد به دنبال این هستند که مدرک تافل را در کوتاهترین زمان بگیرند تا بتوانند با خیال راحت به سراغ دیگر کارهای مهاجرتی خود بروند. اما سوال اینجا است که چگونه می‌توان مدت زمان لازم برای گرفتن مدرک تافل را کوتاه کرد؟ در ادامه توصیه‌هایی را برای رسیدن به این هدف ارائه داده‌ایم.

بهبود سطح زبان عمومی

در صورتی که قبل از ورود به دوره آموزش تافل iBT یا PBT سطح زبان عمومی خوبی داشته باشید، تنها نیاز است که ترفندهای کسب نمره در این آزمون را یاد بگیرید. در نتیجه خیلی سریع‌تر به نتیجه خواهید رسید؛ پس حتما، مطالعه خود را به زبان انگلیسی گسترش دهید و سعی کنید درباره موضوعات مختلف اطلاعاتی را به دست آورید. هر روز نوشتن و صحبت کردن به انگلیسی را تمرین کرده و دایره لغاتتان را بهبود ببخشید. همچنین هر زمان که توانستید، پادکست‌های انگلیسی در سطوح پیشرفته را بشنوید تا تمرکز شنیداری شما بهبود پیدا کند.

برطرف کردن همه ابهامات درباره آزمون تافل

برای اینکه بتوانید به هدف گرفتن مدرک تافل فوری دست پیدا کنید، باید به خوبی با ساختار این آزمون و سوالات آن آشنا شوید. به این ترتیب، برای حل کردن هر سوال در کوتاهترین زمان ممکن، راه حل‌هایی را خواهید داشت و می‌توانید ترفندهای نمره آور را به خوبی بشناسید. به این ترتیب خیلی راحت زمان خود را مدیریت خواهید کرد و با اطمینان بالایی به سوالات جواب می‌دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این آزمون و پاسخ به سوالات، می‌توانید از مشاوره آزمون تافل در آوای شهیر استفاده کنید.

تمرکز بر روی نقاط ضعف

سومین توصیه‌ای که برای گرفتن مدرک تافل در کوتاهترین زمان می‌شود، این است که بر روی نقاط ضعف خود تمرکز کرده و آنها را برطرف کنید. برای مثال اگر در قسمت نوشتاری مشکل دارید، هر روز این بخش را به طور کامل تمرین کرده و از نمونه سوالات واقعی تافل استفاده کنید. همچنین می‌توانید با شرکت در دوره تصحیح رایتینگ آوای شهیر هم اشکالات خود را به خوبی بررسی کرده و متوجه شوید که در چه بخش‌هایی مشکل دارید. به این ترتیب می‌توانید بدون استرس در جلسه حاضر شده و بالاترین نمره را به دست آورید.

داشتن برنامه منظم

برای اینکه بتوانید از پس آزمون تافل برآیید، باید برنامه منظمی داشته باشید. یعنی هر روز مطالعه کنید و ارتباط خود را با زبان انگلیسی قطع نکنید. دقت داشته باشید که برای موفقیت در آزمون تافل باید هر روز بر روی هر چهار مهارت کار کنید تا همزمان با هم تقویت شوند. علاوه بر این، سعی کنید حداقل هر دو هفته یک بار در آزمون‌های شبیه سازی شده تافل شرکت کنید تا به طور کامل با فضای آزمون آشنا شوید.

شناخت منابع مفید

در دنیای امروز شاید هزاران کتاب، فیلم یا دوره آموزشی برای تافل وجود داشته باشد؛ اما اگر می‌خواهید خیلی زود مدرک خود را بگیرید، نباید خودتان را درگیر انتخاب منابع کنید. بلکه باید در ابتدای کار از یک شخص باتجربه کمک گرفته یا در یک دوره خوب ثبت نام کنید تا کتاب های لازم برای گرفتن مدرک تافل را به شما معرفی کند. به این ترتیب مقدار زیادی در زمانتان صرفه جویی خواهد شد و با خواندن منابع مفید، نمره بالاتری را در آزمون به دست می‌آورید.

سخن پایانی

در این مقاله توصیه‌هایی را برای گرفتن تافل در کوتاهترین زمان به شما ارائه دادیم که با رعایت آنها می‌توانید مدرک تافل فوری دریافت کرده و زودتر به مقاصد مهاجرتی خود برسید. آوای شهیر در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی برای شرکت در آزمون‌های مختلف مانند تافل، آیلتس، GRE و جی مت فعالیت داشته و با بهترین اساتید این دوره‌ها را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط ثبت نام با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا می‌توان در عرض یک ماه تافل گرفت؟

گرفتن تافل در این بازه زمانی کوتاه تنها برای افرادی ممکن است که سطح زبان خوبی داشته باشند و حداقل روزانه ۱۲ تا ۱۴ ساعت را برای مطالعه تافل زمان بگذارند.

دادن آزمون شبیه سازی شده تافل چه تاثیری بر روی مدت زمان گرفتن مدرک دارد؟

در صورتی که شما در آزمون‌های شبیه سازی شده تافل شرکت کنید، با فضای کلی امتحان، نحوه پاسخگویی به سوالات، نوع زمانبندی و شکل طرح سوال آشنا خواهید شد و استرس کمتری را در روز آزمون تجربه می‌کنید.

سایر مقالات
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *